Vmprkard
Tipus: Nekromancia Mana-pont: 5 Erõssg: 1 Varzsls ideje: 1 szegmens Hattv: Boszorknymester Idõtartam: 5 kr Mgiaellenlls: -
A varzslat hatsra egy jfekete kard jelenik meg a boszorknymester kezben .A kard K-je s T-je 25 ,V-je(mgikus fegyverek ellen 15) nincs ,hiszen a kznsges fegyverek tsiklanak rajta .A kardnak nincs sebzse sem ,viszont segtsgvel knnyebben alkalmazhatk az leterõvel manipull varzslatok ,hiszen nem kzzel kell a clpontot megrinteni .Termszetesen az leterõszvshoz -sikeres tmaddobs esetn- be kell fektetni a megfelelõ szm mana-pontot . A kard az idõtartam lejrtval nyomtalanul eltûnik .
Szipolyozs
Tipus: Nekromancia Mana-pont: 28 Erõssg: 1 Varzsls ideje: 2 szegmens Hattv: 3 mter sugar kr Idõtartam: egyszeri Mgiaellenlls: -
A varzslat hatsra az rintett terleten - aminek a kzppontjt a boszorknymester tetszõlegesen jelli ki - ,a nvnyek ltvnyosan elsorvadnak ,az llatok s ms lõlnyek pedig 1k10 Fp-t vesztenek ,valamint 6 Fp-nknt 1 p-t. A mana-pontok megduplzsval vagy a sebzs nvelhetõ 2k10-re ,vagy a 1k10 Sp-bõl nyert Fp-ket s p-ket a boszorknymester az nmaga gygytsra fordthatja .
Dmonidzs
Tipus: Nekromancia Mana-pont: 80 Erõssg: 80 Varzsls ideje: 2 perc Hattv: 10 mter sugar kr Idõtartam: vltoz Mgiaellenlls: -
A varzslattal a boszorknymesternek lehetõsge van brmely Kzdmon megidzsre a dmon nevnek ismeretben -FONTOS ilyen mdon csak s kizrlag kzdmon idzhetõ meg .A varzslat ltrehozshoz szksges a demonolgia kpzetsg minimum alapfok ismerete .A mesterfok nem ktelezõ ,de erõsen ajnlott - lsd. ksõbb .A dmont a boszorknymester a hattvolsgon bell brhol megidzheti .
Ha a boszorknymester a demonolgia kpzetsgben mesterfokon kpzet akkor a dmonnak mentlis mgiaellenllst kell dobnia a varzslat erõssge ellen .Ha elvtette akkor k6+10 krig nem tmad r a boszorknymesterre .A boszorknymester ezt az idõt arra hasznlhatja fel hogy egyessget kssn a dmonnal .Ha a k6+10 kr lejr s a felek nem jutottak kompromisszumra akkor a dmon habozs nlkl a boszorknymesterre fog tmadni .
Demonolgia alapfokval az elõbbi kittel nem rvnyes .teht a boszorknymesternek valahogy mskpp kell meggyõznie a dmont .
A dmont visszaûzni ugyan ezzel a litnival lehet csak visszafel kell elmondania - a Mp igny is ugyan ennyi .
Csapda
Tipus: Nekromancia Mana-pont: 20 + specilis Erõssg: 5 Varzsls ideje: 10 kr Hattv: egy trgy Idõtartam: lsd. lers Mgiaellenlls: -
A varzslatot egy trgyra mondhatja r a boszorknymester ,hogy megvdelmezze azt az avatatlan kezektõl .A varzslat egy elõre meghatrozott sz kimondsig aktv .Ha ezt a szt kimondjk akkor a kimond szemlyre -csak arra - egyszeri felhasznlsig nem aktivldik a csapda - egyszeri felhasznls pl:egy knyv amit kinyitottak ,majd hasznlat utn becsuknak ,egy kard amit elõhznak a hvelybõl ,majd visszadugnak vagy letesznek stb.A varzslatnak nmagban semmilyen hatsa nincs ehhez jabb mana-pontokat kell ldoznia a boszorknymesternek .Alapvetõen ktfle hatst lehet a csapda varzslattal a trgyhoz ktni .
Az egyik az leterõszvs .Ekkor a 20 Mp-n fll minden 10 Mp k10 Sp sebzst okoz a megrintõnek ,amelyre az leterõelszvsnl feltntetett szablyok vonatkoznak .
A msik ,hogy az rintst kvetõen az ldozat annyi vet regszik amennyi Mp a 20-on fll volt a varzslatba belefektetve .
|